Sommar, sommar, sommar...

...det är dans vid folkets park.. Eller hur det nu går. Det har i alla fall äntligen slagit om helt här och gått och blivit sommar, 23 grader varmt och sol, HELT UNDERBART! Det är nu man förstår hur fantastiskt Frankrike är. 
De senaste dagarna har bestått av sol, vänner, slappande och festande, i en bra mix. Rollerblades-åkning med familjen, vin-drickning hos våra "nyfunna" svenska kompisar, lite irländskt umgänge på the Danu, och så en hel dag i solen. Pollen överallt, men det är det värt. Solbrända axlar, loppmarknad och jumna kvällspromenader. 
Så man kan väl säga att jag njuter. Av Frankrike, Toulouse, vädret. Nu har det gått 250 dagar. Och jag har bokat min tågbiljett härifrån. Den 6 juli lämnar jag Colomiers för en liten semester i Nice! Nu måste bara flyget bokas, sen e det klart. KLART! 

Kommentarer
Postat av: sötast

synd bara då att sommaren är den årstiden du inte är där...

2009-05-04 @ 22:23:23
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0