Grattis mamsen!

Vissa dagar är bara menade att bli bra. Man känner det på sig, redan när man fortfarande ligger i sängen, har precis vaknat. Trots det bara är 16 grader i rummer och man känner förskylningen komma. Som idag. Jag bara känner det på mig, det kommer bli en underbar dag! 

Kan det ha nåt att göra med att: 

Jag vaknade av solens strålar in i rummet? 
Jag somnade vid elva och fick mer än nio timmars sömn? 
Jag tar en dusch och när jag precis är påklädd så kommer Amandine med ett fat med en nybakad croissant som också var en av de bästa jag ätit här? (nu förstår jag tricket, man ska köpa "naturel" istället för "beurre", SÅ mkt godare!)
Jag precis har bokat hotell i Nice?
Jag gick en rask promenad i solen? 
Eller kanske för att jag snart ska åka in till Toulouse, och sedan hem till Meike för en Sex & the City- och Melodifestivalen-kväll? 

Eller är det helt enkelt en kombination av allt det där, plus att det är min mammas födelsedag idag? 

Grattis mamsen på födelsedagen, hoppas du får en underbar dag! 


Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Och det är förmågan att kunna se det fina som faktiskt finns och sker...Tack! älskar dig/Mamma

2009-05-18 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0