200 dagar senare!

Befinner mig hos meike utan tillgang till de tre sista bokstaverna, men kande att ett litet inlagg behovdes. Det ar 200 dagar nu! 200 dagar sen jag paborjade mitt franska liv. Och GUD sa jag alskar det har landet en dag som denna, liksom de tre senaste dagarna. Dryga 20 grader varmt, sol och blommande trad overallt. Later nagra foton tala istallet for mig, far reda spader pa tangentbordet:



I torsdags hade vi arets forsta poolparty hos mej! Eller okej, en kopp kaffe i alla fall, och Meike och Ida var supersugna pa a bada:



Tror att jag vantar tills famijen har renat vattnet lite =)

Och sa ett avslutande med en njutande Ida:
 

Ser det inte valdigt nice ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0