35 grader, jag smääälter bort!

Helt sjukt, visst jag gillar värme, men var är stranden/poolen/isvaken?? Och vad gör man när de inte existerar på närmare håll? 

VATTENKRIG!! Enda lösningen en dag som denna, och idag var det ändå "bara" 34 grader eller nåt, igår var det tydligen 37 nånting.. Så utomhusdusch blev det, inte vidare svalkande heller faktiskt, men bättre än ingenting. Kan inte fatta att vi har en pool, men inget vatten i den... Så irriterande! Men men, whatever. 5 dagar till stranden i Nice! 

Igår var det dags att säga bye bye till Toulouse, vi tog en sista öl vid St Pierre, så himla trevligt, men fortfarande svettigt vid 12-rycket... 


Och imorn blir det bye bye till Meike. Vad ska jag gör autan er allihopa?? Kommer bli så himla trist att säga hej då på riktigt, jag vet att vi kommer att ses om mindre än en månad men ändå.. 
Och idag var förmodligen sista hämtningen på skolorna.. det var svårt att fatta. Vi åt lunch på Mc Donalds med en annan mamma + dotter, samma som vi ska ha födelsedagskalas med på lördag. Väldigt trevligt faktiskt! 
Och imorn blir sista jobbdagen. Sista dagen som au pair typ. Men på fredag har jag i alla fall tjejerna för mig själv, sen blir det poolparty och grillparty på lördag och sen packning på söndag... 

Vet att jag skriver det om och om igen, men tror att det bara är för att det är så svårt att förstå. Vet inte om det kommer att slå mig när jag sitter på tåget härifrån, eller först på flyget hem. Att jag inte kommer tillbaka. Att jag inte kommer att bo här mera... 

Too hard to say goodbye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0