Je sais

Det är inte det att jag inte har nåt att berätta här, det är bara det att jag inte har nån tid att berätta om allt. För helt plötsligt, eller snarare sen jag kom tillbaka, så har jag haft fullt upp. Haft nåt att göra oavbrutet. Vilket är bra. Det är jätteroligt. Men det innebär också att uppdaterandet blir lite oregelbundet... 

Iaf, mkt har hänt, kan inte berätta om allt. Men det är mycket franska, engelska, träffa folk, passa barn, städa osv. 

Väder-update: Har varit underbart varmt och skönt, lite kallare de senaste dagarna. Men det känns som svenska våren! I love it! 

Imorn blir det lång-dag, förhoppningsvis bio på kvällen. Besök i kommunhuset på torsdag med franskan. Engelska lektioner med folk i slutet av veckan, å så salsa. Och fest hos en avlägsen friend på lördag =) 
På måndag nästa vecka ska alla fönster i huset bytas ut, två-glas istället för ett. Kan va bra å ha liksom =P 

I mitten av februari har jag en vecka ledigt. Vill åka nån stans! Frågan är bara var? Helt själv? 
Ska fortsätta reka. 

Har börjat läsa en ny bok på franska! Det är en bok som heter Elle s'appelait Sarah, en vanlig vuxen-roman som utspelar sig i Paris. Har precis börjat men verkar jättebra. Det är så kul att jag börjar fixa "riktiga" böcker, tidningar å sånt. Det går framåt! 

Alors, bonne nuit tout le monde, Bisous 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0