That one's on me

Fick en liten utmaning från en kär vän:

1. Gå in i mappen "Mina bilder".
2. Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den mappen. 
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. 
4. Utmana några stycken nya att vara med. 
5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.
 
Here comes the answer: 


Där fick du Brädan, den bjuder vi på tycker jag. Fina stunder på balkisen i Skarpnäck! 
Mappen heter Grillning + Baba. Typ det enda från Sthlm jag saknar, hoppa upp och ner till Håkan på Baba på onsdagskvällarna och jobba öppning på torsdagarna... 
Anyway, jag utmanar: 

Syrran

Ponny

Hatti2

Ni andra verkar ligga lite före mej =P  Och länkningen funkar inte på high-tech blogg.se, så några länkar blidde det inte. 

Iaf, en liten update om London kommer snarast! Men nu blir det soooova. 
Bise


Kommentarer
Postat av: sötast

jag saknar dig klara. jag saknar att få klaga på att din humor suger när du är full (och jag inte full) och jag saknar att ha skitroligt med dig när du är full (och jag är full) och jag saknar att ha roligt med dig när ingen av oss är fulla. kom heeeem!

2009-02-20 @ 00:04:05
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0