Dans deux jours!

OMG har inte januari februari och mars passerat SÅ fort? Kan inte fatta det, om två dar får jag familjebesök! Känns som att det var ÅR sen de bokade biljetterna, men inte, på söndag kommer de, pappsen och syrran!  

Skrev ett helt inlägg igår om veckan som vart, men självklart hängde internet sig å allt försvann....och jag har inte ork att re-do everything... så en liten sammanfattning:

Veckan har vart bra, som vanligt. Vädret lite trist, tror ni har haft lika bra i Sverige. Men men, det kan inte alltid vara sol. Hoppas bara att det e ok nu när familjen kommer. 
Idag har det varit full rulle, med städning, engelskalektion, litet uppträdande på Amandines skola, taikwondo-lämning och så ÄNTLIGEN helg! Imorn blir det lite rollerblades tror jag, kaffe med Coco och så lugn utekväll med Ida och Priscila.. ja, lugn och lugn, vi får se hur det blir med det. 

Föresten, BAD NEWS! Idas dumma universitet i Trondheim börjar redan 11 augusti eller nåt sånt, helt sjukt tidigt, vilket innebär att hon förmodligen inte kan komma till Sthlm!! Och tror inte att jag å Meike kan åka upp till henne heller... Stört irriterande!! Men vi måste försöka komma på nåt, vi som hade planerat så mkt... Min enda tröst är att biljetterna till Munchen är bokade, så Octoberfesten blir iaf GARANTERAt av! 

A plus, orkar inte klämma fram mer... 

Kommentarer
Postat av: Sötast

Jag hoppas att du kan klämma in en weekend med oss tjejor i sommar oxå, och kanske Arvika... Kissar

2009-04-08 @ 10:16:15
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0