Party-prep

Long time no seen....Sorry men min andra vecka som au pair har varit lite busy. Tror jag vet hur det känns att vara desperate Housewife now! 

Min vecka har b la inkluderat:

Ett sjukt barn
Ett "wannabee sjukt barn"
En smittad au pair (me)
Två vääääldigt långa hemmadagar med för lite kontakt med omvärlden
Waaaay too much Facebook
En underbar re-union med Ida å Meike i Toulouse
En hel del Gilmore Girls textad på kinesiska
Framgångar med franskan (tror jag)
Inga framgångar med franska-kursen (hopppas hoppas hoppas jag är med i klassen)

Stolpiller!!
J*kla unge att inte svälja tabletter! Okej att en tre-åring tvingas ta rump-medicin men en 9-åring? Och jag, låtsas att jag är proffs på skiten och försöka övertyga henne om hur enkelt det är? Waaaay beyond my kompetens/vilja... Och hon var knappt sjuk! 
Anyway, an au pair's gotta do what an au pair's gotta do.... Nu är det iaf över och mina isolerade dagar i huset är över. 

Nu är det PARTY-Prep som gäller!! Jag är Såååå taggad =D
Äntlgen en totally barn-fri evening med da girls!! Toulouse a'la night here we come!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0