Happiii!

Je vais aller á l'école a Jeudi!! 

Fatta, jag ska börja skolan =) 
Ska bli UNDERBART!
Hehe, ja väldigt kul i alla fall. Jag gick till skolan idag, för att se hur det var med del hela, om jag hade fått en plats i klassen eller inte. Tror inte att jag hade det om jag inte hade gått dit. Men det sa åt mig att komma på torsdag kl 9! Såå bra! Och observera, hela samtalet gick på franska =) 
I'm getting there.....

ANyway, ska lägga ännu lite tid på GG, mitt meningslösa tidsfördriv som har blivit närmast ett beroende.... Amerikansk tv-serie med kinesisk textning, jippii.... Hälsofarligt skulle jag vilja påstå. 
En sak till bara, dag har jag bakat muffins med Amandine! Rojne du inspirerar mig! Äppelmuffins blev det. Bakad i deras micro/ugn som jag fortfarande inte förstår mig på....men det blev ok! Tyckte iaf jag och Camille, Amandine gillade bara smeten. More for us! 

Nope, Gilmore-time, om jag ska hinna se nåt innan bedtime. Bon soir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0