Faaajnäly!! Photos


Eftersom Da stupid computaa var stupid igår och inte ville som jag så blidde det inga bilder, men här är de iaf =)

Några pics på mitt fina moderna hem/rum:

Mitt nya hem...    Ma maison/chambre   

Och här är Ida (norskan) och Meike (tyskan) och jag i Toulouse! 

        

     


Ida och Meike....don't ask me what they're doing...

       


      

And Camel the cigarette guy (inte för att han rökte då men ändå, nice name): 



Och så hans pic på oss:



Well that's it for now....men det kommer mera =)

För övrigt så har jag varit på föräldramöte i skolan idag (Amandines snobb-skola), druckit ännu en tiny fransk café au lait (I need en vanlig latte, I need your espressomaskin Rojne), städat upp i köket + dammsugit vardagsrummet, gjort Hoummus, skitgod! Kollat på Gilmore Girls på datan (har hittat värsta bra gratis-sidan på nätet med en massa amerikanska tv-serier och blivit addicted) samt STUDSAT STUDSMATTA!! Inte nog med att vi har en pool i trädgården, vi har en studsmatta också, ME LIKE! Men skitjobbigt var det, är fortfarande anfådd :P

Nu väntar eftermiddag med lilltjejen, tänkte fota lite nu när vi ändå e igång, läsa läxor, plugga lite francais, äta sen middag igen mm. My life is NAAJS!

Kommentarer
Postat av: emilie

Hej klaris vad kul du verkar ha det i grod ätar landet :)

2008-09-10 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0