J'aime SKYPE!

SKYPE! Jag säger bara det, UNDERBART! 
Har du Skype, ge mig ditt namn, har du inte det, SKAFFA! Gratis å jättelätt. Och NEJ, jag får inte betalt för det här inlägget...tyvärr =P 

Skype har, eller snarare ska, ge mej min kontakt med sverige tillbaka. Inte för att jag längtar hem å inte vill ha ett liv här, men har saknat det dagliga snacket! Nu kan jag å R ta upp snacket om vem som sa vad och vad vi ätit till frukost osv...hehe =P Nämen det är iaf jättekul! 

Idag har jag gjort SJUKT mkt. Lite tröttande men Roligt! 

  • Knappt sovit, beror det på fullmånen?
  • Gått upp med lilltjejen som såklart vaknar halv åtta en ledig dag!
  • Gjort frityr-korvar med kaksprits (kommer inte ihåg vad de kallas men gått och onyttigt)
  • Lekt "kalas" vilket inkluderar dans, kurragömma, blindbock osv på två personer
  • Gått till parken, haft picknick och lekt ännu mera
  • Tröttnade på "pretend this pretend that"
  • Läst böcker (hon för mig på engelska, jag för henne på franska)
  • Hoppad studsmatta
  • Bokat hotell åt L o O
  • Promenerat typ en timme
  • Å så ätit...
  • Skype-at!
Med mera. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0