Utkast: Valdagen till ...

Valdagen till ära har jag...inte gjort nåt som har med USAs presidentval att göra, varför skulle jag. Istället har jag:

  • Sovit 9 timmar och ändå vaknat upp halvt död.
  • Vikt tvätt, städat lite.
  • Studsat studsmatta
  • Ätit "komacka", toast gjord i toastmaskinen alltså. Supergott!
  • Träffat Gem+pojkvän på Airbus café, ett av vårt andra stammishak (det andra är såklart Couleur de la Culotte)
  • Vart på Moulin de Savoir, hade muntlig "franskalektion" i nästan två timmar med en jättetrevlig kvinna, det var verkligen vad jag behövde idag. 
  • Promenerat hem, på med träningskläder
  • Jogging i parken igen, typ samma runda som igår, lite segt att komma iväg men jätteskönt. 
  • Dusch och middag, Eric gjorde Spagetti-squash, vad det nu är men gott var det. 
  • Å så nu blir det lite tea&computer-time. 
J'ai passé un très bon journée! 
Gooosh vad jag hatar franskans alla accenter (hur fasen skriver man axanger?)! 

I alla fall, kom att tänka på det. Jag har ett så himla bra liv. Så enkelt, särskilt just nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0