Bonne journée Papa!

Grattis på fars dag far! Hoppas du å alla andra underbara farsor har haft en bra dag =) 

Det har i alla fall jag, till och med vädret har varit superbra. Har suttit ute i solen i flera timmar, jätteskönt! Jag kan väl inte påstå att jag har gjort nåt speciellt i helgen, snarare haft det väldigt lugnt, men det kan vara trevligt ändå. Idag var jag inne i Toulouse och träffade tjejerna över en kaffe (eller snarare te) som vanligt. Alltid lika trevligt och välbehövt. De andra var iof rätt slut efter gårdagens partande, men jag som "skulle ha varit barnvakt" var pigg som en spigg. Ja, fem i nio igår, tio minuter efter sista bussen in till stan hade gått så bestämde sig E och K att de inte ville gå ut i alla fall, och stannade hemma. Så jag missade en trevlig utgång in vain! Inte så kul! Men men, that's life. Är taggad inför nästa helg istället. 

Nu är det dags för lite kurragömma med kidsen....
Du var inte hemma när jag ringde men ska försöka senare igen, älskar dig pappa!

Och mamma förstås, och alla andra, hela famljen! Konstigt nog så saknar jag er inte så mycket längre, vet inte om det är bra eller dåligt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0