Flytt-Kaos

Eller tja, kaos och kaos, vilken flytt är inte lite rörig?
Grejer överallt, kartonger, påsar, sopor. Men imorn blir det lite upprensning när vi kör ner mina grejer till Nynäs. 

Idag var första gången jag kände att det kommer bli lite skumt att inte ha nåt eget ställe, nån fast punkt. För ett år sedan kändes det naturligt att ha mitt rum hemma hos päronen men nu har jag liksom vant mig vid att ha en egen lägenhet, som bara är min och R:s liksom. En hel lägenhet att sprida ut sig i och kalla hemma. Nu blir det inte ens ett rum liksom. Grejerna, möblerna kommer att vara på ett ställe och jag på ett annat. 

Men det blir nog bra. Ska bli nice med lite förändring! 

"Home is not the place but the people"

Kommentarer
Postat av: Gun i Karlshamn

Hej Klara.

Håller tummarna för dig nu när det bär av.

Hoppas på allt gott och att du ska trivas i familjen. Kommer att hålla koll på dina äventyr både genom bloggen och via Nisse.

Kram

Gun

2008-08-23 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0